مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 14:152023-11-05سياسي

برگزاری کارگاه «جرایم خشونت بار علیه کودکان و زنان»


مسئول علمی سازمان بسیج حقوقدانان گیلان، از برگزاری کارگاه «جرایم خشونت بار علیه کودکان و زنان» خبر داد و گفت: این کارگاه به میزبانی جهاددانشگاهی گیلان برگزار خواهد شد.

- ایسنا/گیلان مسئول علمی سازمان بسیج حقوقدانان گیلان، از برگزاری کارگاه جرایم خشونت بار علیه کودکان و زنان خبر داد و گفت: این کارگاه به میزبانی جهاددانشگاهی گیلان برگزار خواهد شد.

دکتر مجتبی کاسی نرگسی در گفت وگو با ایسنا، از برگزاری کارگاه جرایم خشونت بار علیه کودکان و زنان از سوی سازمان بسیج حقوقدانان استان گیلان و با همکاری سازمان جهاد دانشگاهی استان خبر داد و اظهار کرد: هم سازمان بسیج حقوقدانان و هم سازمان جهاد دانشگاهی دارای مسئولیت های فرهنگی و اجتماعی هستند و قطعا این همکاری دستاوردهای علمی، آموزشی و فرهنگی خوبی را رقم خواهد زد.

وی با اشاره به برگزاری همایش ترویج سواد و فرهنگ حقوقی در سال 1401 با همکاری دادگستری استان، افزود: به سراغ پروژه های جدید رفتیم تا بتوانیم علم حقوق را عمومی سازی کنیم؛ همچنین نیازمند ترویج و توسعه رشته حقوق در بستر اجتماعی هستیم.

مسئول علمی سازمان بسیج حقوقدانان گیلان، عنوان کرد: دکتر علی داودی، مدرس دانشگاه و قاضی دادسرای عمومی و انقلاب، سید رضا محمد پورفکر، قاضی دادسرای عمومی و انقلاب و شیما علی پور، مدرس دانشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کارگاه «جرایم خشونت بار علیه کودکان و زنان»

برگزاری کارگاه «جرایم خشونت بار علیه کودکان و زنان»